söndag 11 januari 2015

Godmoooooorning!

4 av 5 familjemedlemmar vakna. Lille Elvin drar fortfarande timmerstock, haha, men alldeles strax är även han uppe på benen. 
Jag ska alldeles strax kliva upp ur denna varma, sköna säng för att inta lite frukost sen står det gym på schemat för mig & Patrik. 
Idag är det armarnas tur. Biceps & Triceps. Får se hur det går, känner av axelpasset en del. Hua! 

Jag hoppas på en ganska lugn och skön söndag för övrigt. 
Patrik & jag ska fixa lite matlådor osv men annars tror jag inte att vi har några andra planer. 

Imorgon drar skolan igång. Som jag längtat. Blir en tuff första del på VT-15 för min del. En kurs på egen hand och en extra tenta eftersom vi inte fick göra tentan för psykiatrin innan jul, bara och hoppas att jag klarar den på första försöket så jag slipper omtenta.  

Hepp, frukost var det ja ❤️ 


Finaste treåringen i världen ❤️

1 kommentar: