lördag 10 januari 2015

Jaha då var det åter igen kväll. Dagen har sprungit på i ett rasande tempo. 
Först ett trevligt besök av Malin som gärna hade fått varit längre men gymmet kallade på mig & Patrik. Så iväg med kidzen och sen ner till gymmet. Det är skönt på gymmet i hfs. Aldrig trångt och man slipper köa till sakerna. Ett gympass som emellanåt kan ta över en timme i grythyttan var avklarat på ca 35-40 min. Idag blev det i alla fall axlar och mage. Körde några extra övningar mage eftersom suget fanns. Magpasset är ett pass som jag ibland hatar och ibland älskar så när jag älskar det kör jag gärna lite extra och när jag hatar kör jag det som ska köras, that's it! 

Efteråt skrek magen efter maaaaaaat så iväg för att handla sen hämta barnen. Hemma drog vi igång med maten direkt. Oxfilé, sallad, färsk sparris och en egengjord sås på minimat, färsk chili och kryddor. Smakade käften behändigt. Emil och Elvin ville ha köttbullar till och så fick de potatis ja-vad-det-nu-heter till. 


Nu har jag och Elvin precis duschat och snart är det dags att natta kidsen vilket innebär att jag inom kort ska borra ner sig i soffhörnet. 

Hoppas ni får en mysig lördag kväll ❤️
 

1 kommentar:

  1. Shit va gött de där såg ut! Här sitter jag med en knorrande mage och har nyss fått i mig en varma koppen...haha
    Kramar <3

    SvaraRadera