måndag 12 januari 2015

God morgon Världen!

Lämnat barn, fixat studieförsäkran, hämtat kurslitteratur och nu väntar en stadig frukost och plugg. 
Äntligen är det igång igen, med skräckblandad förtjusning. 
Jag är allt lite nervös för distansplugg men jag har ju betat av en kurs på samma sätt så egentligen är det tidsramen som skrämmer mig mest. Vill helst ha den kursen klar innan jag ska börja med nästa, men skulle det inte vara möjligt så får det såklart lov att gå ändå, men vill göra så bra som möjligt ifrån mig och då är stress inget att föredra. 

Idag drar passen på hälsans hus igång också, jippi, äntligen. 
Denna vecka tänkte jag gå på aerobic och eventuellt russian. Missar steppen pga tandläkarbesök för Engla, tyvärr. 




Ha en fin dag allihop, där ute i snöovädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar