söndag 25 januari 2015

Bök Bök Bök

Åter igen söndag och allt vad det innebär. Matlådor, hemmafix & simskola. Emil verkligen älskar det. Som vanligt passade vi på att handla på Kvantum innan vi åkte hem också. Skönt och slippa handla på veckorna när jag är själv. 

Anledningen till rubriken är våran lille Elvin. Jisses! 
Vi är verkligen bortskämda med barn som går och lägger sig utan protester och sover sen gott MEN alltså, nu håller lille mini på att driva oss till vansinne. Haha, inte ordagrant såklart. Han har lagt till med någon typ av vägra-gå-att-lägga-sig-grej. Han är inte tjurig eller ledsen, men vill bara inte gå och lägga sig helt enkelt. Tur han är så söt & rolig. Problemet är ju när han ska upp på morgonen. Då vill han gärna ligga kvar där i sängen. Har för mig att Engla hade en sånhär period också när hon va mindre. Ikväll slutade det med att jag lade mig med Elvin i hans säng och BAM så sussade han gott. Även jag slumrade till. Sötnosen pussade på mig & strök mig i håret medan vi låg där, min lilla Bebis ❤️ 

Nu ska jag försöka sussa...

Du Carina, har hittat hotell nu ❤️ kan tänkas bli Karlstad i stället. 


1 kommentar:

  1. Åh mitt hjärta klappar väldigt väldigt varmt för karlstad vet du <3

    SvaraRadera