måndag 26 januari 2015

Pluggångest de luxe! 

Japp här i hammarn råder stor ångest (nervositet) inför provet på onsdag. Jag läser, skriver, bläddrar, repeterar och ibland känns allt solklart för att i nästa sekund kännas helt bortblåst. Gah, jag blir galen. 
Psykiatri är ett tungt ämne måste jag säga MEN helt klart det ämnet jag gillat mest. Allt är så himla intressant. Det svåra är att inte överplugga, för mycket kan orsaka kaos i hjärnan. Jag försöker plugga på det jag är osäker på och resten får jag förlita mig på att det finns där någonstans där i bakhuvudet och att det ploppar fram lagom till provet. Ett godkänt ska jag nog kunna skrapa ihop till. 

Alldeles strax är det dags att hämta barnen och sen köra Engla på gympa och mig själv till hälsans hus för ett pass aerobic & ett pass funktionell styrka. 


Dagens lunch: laxfile (i ugn) och broccoli, blomkålsmos

Smakade mumma 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar