lördag 24 januari 2015


Halloj Halloj på Er! 

Idag är det alltså Lördag och dagen har rusat förbi. Igår var jag, Patrik, Terese & Jouni på Cornelis. Barnen sussade i Örling och i morse när jag ringde sa mamma att de inte ville hem så Patrik & jag drog oss lite extra i sängen. S K Ö N T ! 

Med frukost i magen styrde vi bilen mot gymmet och betade av ett pass axlar och rygg. 
(lite bonusövningar lyxade jag till med också) 
Missade mitt benpass igår då en tupplur på soffan lockade mer efter en heldag på jobbet. Så körde lite benböj med vikter och lite utan så inte rumpan blir utan sin träning. Haha! 

Sen åkte vi upp till efterlängtade barn. 
Käkade lite lunch och umgicks. När vi skulle åka hem och var i färd med att åka kom Engla på att hon inte ville med hem så hon blev kvar en natt till.
 Pojkarna gjorde egen pizza, Patrik & jag testade pulled pork i pitabröd. Det var väldigt gott faktiskt, jag gjorde egen tzatziki till och jeeeeez, jag snålade inte på vitlöken dirket, HUA HUA!  

Skottning har blivit en hobby för mig så jag tillbringade nästan 30 minuter ute på uppfarten ikväll också. Så skönt med den kalla luften, ren terapi måste jag säga och det brukar även bjuda på skön träningsvärk. 

Nu ska jag ta min psykiatribok och plugga lite inför kommande prov. 



TJING!






Länge Länge Länge har kikat på nya skor till gruppassen och nu slog jag äntligen till. Hoppas innerligt att de håller måttet. Kanske inte den färgen jag skulle valt egentligen men med 400:- rabatt så får färgen duga. 







1 kommentar:

  1. Hihi varför är jag inte förvånad. Jag tog mig an skottningen frivilligt imorse just för att det är en chans till en stund för mig själv...lite terapi som du säger :-)

    Har också kollat på nya skor hur länge som helst men kan fasen inte bestämma mig :-( måste nog göra slag i den saken nu om ja ska börja köra passen på allvar igen.

    <3

    SvaraRadera