torsdag 23 oktober 2014


Hej hej mitt i natten som vanligt!

Varför är det så svårt att komma i säng i tid? 
Idag bestämde jag i och för sig att inlämningsarbetet skulle bli klart och mejlas innan det var okej att nanna kudde. Den biten gillar jag hos mig, när jag väl bestämt mig så blir det så! Även ikväll men när jag mejlat kom jag på att jag inte hunnit duscha efter gymmet. Fräsch brud...hahaha! Så ett varv i duschen blev det och så ville jag se kvällens avsnitt av PD på viaplay och vips så är klocka 01.30! My god! 

Imorgon ska det jobbas. Skönt med flex så jag kan jobba ikapp det jag förlorade i förrgår och igår. Sen tänkte jag besöka gymmet, fixa lite ärenden med Carina och kanske imorgon är dagen då jag kommer i säng i tid? Inte högst troligt men man kan ju hoppas!!! 


Natti natti ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar