tisdag 28 oktober 2014

Hej där ute!

Idag är det en känslomässig dag. Jag drömde om Anton inatt och det har följt med mig hela dagen. Allt idag har påminnt om honom. 

Efter att jag och Amanda pluggat hela dagen åkte jag och barnen upp till Örling. Mamma bjöd på middag och sen gick vi ut på en promenad i kolmörktet och blåsten. Konstig känsla, all vind men ingen kyla. Så himla skönt och prata med mamma om saker som tynger en. 
Efter promenaden tog vi en bastu med barnen och WOW vilken massörska till dotter jag har. Hon tog på sig skrubbhandskar och gav min rygg & axlar en redig omgång. Älskar verkligen att basta. 

När vi åkte hem kände jag så starkt att jag ville åka till Antons grav. (för första gången) Har inte haft ork att åka dit innan. Pojkarna somnade ganska omgående i bilen så det var bara Engla som följde med. Det blev en snabbvisit men ändå en visit. Engla blev ledsen och sa: 

-jag tycker så synd om Ingela mamma

Min lilla tjej med världens största hjärta! 
Hon pratar mycket om att hon saknar Ingela i skolan. 

Imorgon hoppas jag att det känns bättre i kropp & själ! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar