onsdag 23 april 2014

VAB VAB VAB

Jag har aldrig VAB:at så mycket som de senaste månaderna. GAH!
Får man vabba hur mycket som helst eller kommer det ett samtal snart om det verkligen står rätt till? 
Livrädd! 
Antar att det finns de som vabbar mer dock.
Känner hemsk ångest gentemot jobbet...hua! 
Tufft eftersom Patrik aldrig kan vara hemma men det är bara och hoppas att det ger med sig snart.

Idag ringde de från Pyret pga att Elvin bajsat löst (vattnigt) så jag ställde in mig på det värsta,
men so far so good.
Inget mer lösbajs och inga kräkningar i sikte men såklart håller jag honom hemma 48 timmar ändå. 
Får se hur morgondagen ser ut.

Från sjukdom till något annat ångestladdat.
Nu har det kommit ut blanketter till USK:a utbildningen och sista inlämningsdag är 16 maj. 
Alltså måste jag plita ner några rader om mig själv och varför just jag ska få möjligheten att utbilda mig. 
Den uppgiften känns inte så lätt.
Att göra reklam för mig själv är inte min starka sida. 

Jag håller i alla fall tummar & tår att jag kommer in. 
Tänk att det skulle ta 32 år innan jag kom underfund med vad jag vill jobba med och nu är jag livrädd över att det inte ska vara möjligt. 
Positiva tankar....woooossssaaaaaaaa! 

Nehe, kanske skulle duscha av med svetten efter kvällens STEPpass. 


Ha en fin kväll....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar