måndag 28 april 2014

Vissa dagar...

...är bara bättre än andra! 

Dagens bästa är såklart Tyras ankomst. 
Välkommen till världens finaste du ❤️ Som jag längtat efter dej! 

Jag är så stolt över dej Carina, du är en enastående kvinna på alla plan. 
Känslan och tacksamheten jag känner för att få vara din vän är obeskrivlig! 

Härifrån till evigheten! 


❤️Världens finaste Prinsessa Tyra❤️


Hela den här dagen har varit helt bananas. 
Mina känslor är överallt och ingenstans.
Sjukt mycket nya intryck och tankar som etsat sig fast inom mig.
Många av dem har gett mig riktiga AHA upplevelser och den goda energin kom som ett kvitto. 

Idag är jag hög på livet och allt dess innehåll ❤️



1 kommentar:

  1. Tack finaste du<3
    vi är tacksamma att du vill vara en del av vårat liv...massor med kramar

    SvaraRadera