onsdag 16 april 2014

01.41

Varför är jag vaken än?

Jo för att i e.m var det Emils tur att kräkas och gissa om jag höll mina tummar att det bara var den spyan som tänkt komma men förgäves. 
Hans variant är inte lika mild som Englisens om jag säger så.

Han har kräkts sovit kräks sovit om vartannat sen kl: 19 ungefär. 
Nu ligger han här brevid mig i soffan och snarkar medan jag vakar. 

Det gör så ont att vara med och bromsa när han vill äta och dricka, jag tycker att han ska ta det lite lugnt med det så det slipper komma upp som en raket.
Han vill helst svepa ett glas vatten & en mugg nyponsoppa på studs liksom. 
Vilket inte är så himla bra.
Skönt dock att han har aptit mitt i eländet.
Hittills har allt kommit upp som han sörplat i sig. 

Man märker att det inte finns något kvar att spy upp eftersom han verkligen typ skriker ur sig de små skvättarna som finns där.

Hoppas han är bättre imorgon och åtminstone slipper kräkas. 

Nu ska jag bädda ner mig här bredvid honom och få lite microsömn. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar