söndag 9 mars 2014

Woop Woop

Personbästa på Paolos veckotest vilket resulterat i inte mindre än 160 armhävningar (på fötter) 160 situps (crossfit) och 240 benböj BAM säger jag!
Allt detta på 15 min.

Min motivation skjuter i höjden för tillfället så lika bra att hålla lågan vid liv. 

Igår tog min premiär pwr walk till jobbet och jag fullkomligt svävade fram. 
Benträningen under hösten/vintern har gett utdelning. 

Imorse gick jag upp 5.30 för att promenera till jobbet vilket jag också gjorde. Kändes jätte skönt men när jag klev upp undrade jag såklart om jag verkligen är riktigt klok i skallen. 

Nu till veckan börjar ett nytt upplägg där muskler står i fokus. 

Wish me luck....

Duschkompisen ropar på sällskap ❤️ Tjing! 


Svettig och go!

1 kommentar:

  1. förr förra veckan gick jag upp för en promenad innan jag började klockan 6! Man känner sig inte riktigt klok, men vad gör man om det inte finns tid efter jobbet ;-)

    SvaraRadera