tisdag 11 februari 2014

Tjing Tjong

Och Hej Svejs och allt vad det heter...

Igår var det måndag och det sa bara svisch så var den över.
Engla var ju i skolan mellan 8.30-12.15 så då passade jag och grabbsen på att fixa lite på hemmafronten och så hann vi mysa lite också.

Vid 16-tiden kom pappsen och passade killarna då jag och Engla hade träning på schemat. Hihi!
Hon kvällsgympa & jag dubbelpass. (Aerobic & sen funktionell styrka)
Innan jag droppade henne i sporthallen sprang vi in på bibblan och jag lånade del 2 i 50 nyanser trilogin. 
WOW älskar dessa böcker, Patrik kallar dem "tantsnusk".

När jag kom hem från träningen sussade alla tre små godingar och jag blev sittandes i soffan med Nilla. Vi babblade om allt och inget. 
Tiden ruuuusade förbi...
Så vid 22-tiden blev det att fylla på magen med lite mat och en snabbdusch. 
Läste några sidor men ögonlocken var tunga och kroppen mör efter träningen så JB kom ganska omgående. (Alltså John Blund) INTE Jessica Bark...såg att det såg lite missvisande ut! Haha! 

Idag har det gått väldigt trögt på jobbet! 
Träningsvärken smyger sig på och jag har varit sjukt trött, men klockan slog 16.00 till slut och det blev dags att sluta.

Fick ett glädjande sms strax innan jag slutade från Heli.
Hon skulle hoppa in och köra core klockan 17.00 och undrade om jag var sugen på att komma dit.
Fort som tusan drog jag i alla trådar för att få barnvakt och det löste sig. 

Så det blev toksnabb dagishämtning
(Engla har Kulturskolan på tisdagar + att hon hade följt m. Emanuel hem efter skolan så den biten slapp jag idag) 

In med boysen, tända kamin, byta om och invänta farmor. 

Passet var grymt kul OCH jobbigt.
Träningsvärken från gårdagens pass var inte ett hinder som tur va MEN imorgon blir ingen rolig dag.
Jag känner det där pirret som uppstår innan den jobbiga värken kommer i varenda liten muskel OCH min fråga är då:
-HUR fasen ska jag ta mig upp och ner på stepbrädan imorgon kväll??? 

Jaja först ska jag ta mig igenom en arbetsdag sen får kroppen lösa den biten på passet. 

Nu är det i alla fall natti natti för Fru Bark ❤️ 


Trött men laddad innan passet... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar