söndag 9 februari 2014

Back to reality

Yes Box...
Känns faktiskt väldigt skönt med rutiner igen. 
Jobb, skola, dagis & träning.
Det sistnämnda har jag saknat så mycket att det pirrar i benen bara jag tänker på det,
men imorgon är det dubbelpass som gäller.

I och för sig har jag ju rört mig hela dagarna i Sälen.
Slalom är en riktig ben/rumpdödare, vagn samt pulkadragning är inte heller någon barnlek i fjällterrängen ;)

Veckan i fjällen var helt underbar. 
Vädret var perfekt för skidåkning trots att solen lös med sin frånvaro. 
Utetempen var behaglig vilket gjorde att vi slapp byllsa på oss massa kläder.

Troligtvis blir det Sälen nästa år också men i mars. 
Trippen är i alla fall prel bokad :) 

Imorgon är det skoldags för Englis men jag och grabbarna är lediga. 
Då får det bli lite hemmafix. 

Nu knackar John Blund på min axel...






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar