onsdag 12 februari 2014

Jag vill ha sol!!!

Jag är så lycklig! (i-lands)

Velmajjan själv har suktat efter en Bondelid mjukisdress galet länge MEN varit för snål. 

Idag såg jag att en ny färg på dressen kommit in och ville kika OCH vad upptäcker jag då?
JO REA...
Hela dressen för ynka 300:- OM jag beställde? Oh yes...
Färgen (coral) är bara så galet fin tycker jag. 
Köpte en dress med Sälen tryck i Hundfjället, grå byxor & mörk lila hoodie så en klatschig färg kändes såååå rätt! 
Haha...jag är verkligen helt besatt av mysdresser och eftersom Patrik förbjöd mig att köpa en ny pyjamas när jag eldat upp min gamla så tyckte jag att en mysdress är väl ändå OK! Haha!


Dagen på jobbet flöt på galant idag men som vanligt på träningsdagar blir det aningen stressigt vid 16-tiden när jag slutar, men jag är van och kidsen sköter sig märkligt nog galant vid dessa tillfällen.

Åkte hem och tände i kaminen, bytte om sen var det dags att åka.
Same proceed (stavas?) as everyday this week! (So far)  :0) haha! 

MEN imorgon är det vilodag!!! 

Nu är det dusch och bokläsning som gäller...hoppas morgondagen går fort så jag får träffa Patrik ❤️ Älskar torsdagar! 
(Förutom de torsdagar han är kvar i Sthlm) 

Helgen blir en riktig myshelg.
Alla hjärtansdag och så fyllde Patrik år igår så här har vi massa anledning att fira & mysa ❤️ Om man nu skulle behöva en anledning? 





1 kommentar:

  1. Ni verkar ha haft det riktigt härligt i fjällen =) Vi brukade åka till sälen veckan före påsk varje år tills vi barn vart tonåringar och inte längre ville åka med mamma och pappa, men har många härliga minnen därifrån =)
    Kul att läsa att allt annat också rullar på åt rätt håll =)
    Det var väl lite tur i oturen att ni var till fjällen förra veckan så att Jensa slapp jobba över då (vilket han har gladeligt gjort denna vecka och jag antar att du har hört om vår turbulens med valkyria förra veckan)
    Som tur har du en blogg som är lätt att hitta när man vet vad man ska söka efter, för min laptop vinkade hej då och tog livet av sej =(
    Du får hälsa barnen och patrik så mycket från oss här i sthlm =)

    SvaraRadera