torsdag 27 februari 2014

Onsdagar när de är som värst!

Det är utan tvekan tillfällen som just nu.

Onsdag är slut om ca 1 minut vilket brukar innebära en enorm längtan efter torsdag kväll då Patrik kommer hem MEN så är inte fallet denna vecka. 
Denna vecka får jag vackert vänta till fredag kväll eller ett snabbt möte i dörren blir det på e.m

Jag och Engla ska på Disney on Ice på fredag kväll vilket såklart ska bli supermysigt men trist att det är just denna vecka som Patrik kommer hem fredag. 
MEN det finns något positivt trots eländet, jag har LEDIG helg.

På lördag har Emil 3-års kalas för familj och vänner och det är det enda inplanerade. 
Så rackarns skönt. 

Kvällen för övrigt har varit toppen.
Ett steppass blev det och det gick OK, lite motigt var det allt. 
Det märks att kroppen varit låg ett tag. 

Efter träningen var det lite personalpartaj som stod på schemat. 
Middag uppe i Toppstugan. 
Supertrevligt!!!

Känslan när man trivs med jobbet och sina arbetskamrater är helt fantastisk. 
Tänk att jag skulle hinna bli 30 innan jag hittade "rätt"
Tack Nilla för att du övertalade mig ;)

Nu är mina ögonlock tunga som bly och imorgon vankas det jobb igen så 



natti natti 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar