måndag 13 maj 2013

Vilken jäkla dag...

Den har varit snurrig minst sagt.
Både negativa saker och positiva.
Jag väljer såklart att suga in allt av det positiva, det som kommer ge något i framtiden.
Det negativa finns där såklart, men väldigt långt bak i huvudet, där det hör hemma.
Jag är den jag är OCH jag vet att jag duger gott och väl, det får jag bekräftat varje dag av mina nära och kära.
Jag är en bra Vän, Syster, Mamma & Fru.

Hur man än vänder och vrider på saker & ting så har man alltid röven bak.
Det liksom bara är så.

Ikväll har det varit aerobic/styrka som vanligt på måndagar och jag måste säga att jag är väldigt stolt över mina framsteg...
Fortfarande lite besviken på mina sidoplankor MEN de funkar väldigt mycket bättre än i början och det får väl ses som positivt.

Nu har Patrik & Jag precis ätit lite tacos.
Jag ska strax hoppa in i duschen och sen ska det bäddas rent i våran säng.
Täckena och kuddarna har hängt på vädring och sovrummet fick sig en rejäl omgång innan jag åkte på träning.
ÄLSKAR känslan när man kryper ner i en nybäddad säng efter en lång skön dusch.

Imorgon bitti är det dags för promenad igen. (om det inte spöregnar såklart)

Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Jag har blivit bättre genom åren på att ta fram det positiva och kasta bort det negativa. Men visst är det ju lättare tyvärr att ta åt sig av något negativt =/

    Ser ut att bli en vacker dag så det blev väl promenad för dig antar jag =)

    SvaraRadera
  2. Saknar dina inlägg...:-)

    Tur ja får uppdateringar irl iaf;-)

    Kram

    SvaraRadera