måndag 13 maj 2013


Lördag och Söndag

Lördagen spenderades hemma för min och Elvins del.
De andra åkte till Sikfors och lagade Englas fyrhjuling. 
De tog även med den hem...jisses så modig hon blivit.
Jag vågar knappt titta när hon kör.

Kvällen kan strykas....

Söndag innebar slappardag nästan hela dagen.
På e.m hoppade jag i träningskläderna och for till Carina.
Promenaddags.
Vi gick Basvägen uppåt, sen Göransvägen bort till gamla sikforsvägen ända till stallet där vi gick in på grusvägen och sen tog vi Lygnavägen...hann en bra bit på den innan vi blev upplockade av Patrik o grabbarna. (Klockan drog iväg o vi behövde handla o fixa middag, därav avbrott på promenaden)
Engla var med Laila & Nova på äventyr. 
Hon fullkomligt älskar att vara med Laila. 

In på Ica, handla, hem, tända grillen, äta, natta & sen blev det film och soffhäng för min och Patriks del. 

Nu sussar han gott här bredvid och åter igen känner jag en så otrolig tacksamhet över att han inte ska till Sthlm. ❤ 

Natti Natti fina läsare 
(om det finns några?) 





1 kommentar: