tisdag 28 maj 2013

Tisdag...

Vaknade med den där nedrans värken som känns ungefär som starten på en förlossning H U A ! 
Värktabletter hjälper inte direkt heller.
Har googlat tips men hittar inget som jag inte testat ännu.
Voltaren & Alvedon är det jag testat (eftersom Ipren inte hjälper) någon tipsade om Citodon men jeeesus,
jag är allt lite skraj för så starka tabletter. 

Jaja, det är ju övergående.

Nilla skulle i alla fall hämta Emil & Engla till dagis då jag hade så inihelvetteont att jag knappt kunde gå ur sängen.
Gick upp fixade iordning dem, men då ringde Pyret och meddelade att det kräkts på dagis.
Så det blir hemmavecka för mina kids. 

Jag bet ihop och vi åkte ner och handlade lite efter frukost, hämtade ut paket sen svängde vi förbi finaste Carina med en blomma då det är hennes 29:e födelsedag idag! 
GRATTIS igen Judith...

Nu är Emanuel här och leker lite medan Nilla är och klipper sig.
Sen är det hans och Emils tur att friseras lite, men det blir av moi. 

Oj vilket givande inlägg....haha...kanske kommer något djupare ikväll eller någon annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar