måndag 27 maj 2013

Natti Natti


Får bli en liten mobilblogg då jag inte orkar starta datorn.

Träningen blev som jag befarade inställd för min del tyvärr, men hade antagligen varit i sämre skick efteråt pga jag inte kunnat ta ut mig ordentligt.
Så jag intalar mig att det var ett bra beslut + att jag fick en del gjort hemma inför Turkiet också.

Vi har precis kollat på den nya Die Hard, eller jag har iaf gjort det.
Patrik ligger och sussar gott här bredvid. 

Herre jisses vad jag har varit sugen på choklad & saltlakrits ikväll men karaktären vann trots att det finns i skafferiet.
Ingen träning, då blir det absolut inget snask heller. Haha!
Tog 2 clementiner ist. 
Känner mig stolt!
Hade glömt bort vad Tant Lingon kan göra med en när hon kommer på besök.
Kroppen & knoppen går ju helt bananas...men idag vann jag!!!

Hoppas ni haft en trevlig kväll...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar