onsdag 29 maj 2013

Jaha...

Här ligger jag i sängen och väntar på John Blund, någon som sett till honom? 

Hittade botemedlet mot värken.
Det stavas promenad!
Jag & Patrik gick en runda på 7,8km och under hela den tiden var smärtan nästan helt borta. 
Får alltså gå hela dagarna! Haha! 

Det var iaf en skön promenad med bra tempo. 
Så avslappnande och gå med Patrik, det blir liksom lite som catch up time och båda är på galet bra humör under tiden och efteråt. 
Rena terapin när dagen varit lite uppochner. ❤

När vi kom hem hade Nilla nattat Emil och städat...tokiga DU! ❤
Såklart är vi super tacksamma!!! 

Det finns så mycket jag vill skriva men jag måste sortera tankarna inombords först annars kan det bli helgalet! 
Jag har lärt mig att inte skriva första tanken som dyker upp eftersom det kan tolkas helt fel och människor går helt bananas. 
Ja, jag vet...det är min blogg osv men vissa saker undviker jag helst om jag kan. 

Nu ska jag räkna rosa & lila får!!!
Natti Natti 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar