måndag 21 januari 2013

God Kväll på Er som läser min blogg...

Vet egentligen inte vad jag ska skriva om, eller iofs finns det 1000tals ämnen, men orden liksom snubblar runt och hittar inte rätt.
Man kan kalla denna kväll för en grubbelkväll.
Jag tänker tillbaka och minns, jag längtar framåt, jag saknar, ser fram emot, undrar varför, känner tacksamhet, begrundar, ja,  MASSOR med tankar helt enkelt.

Jag känner mig lite som en mussla...
Vill inte att någon ska komma innanför skalet, eller jo, det finns några få som får komma in men jag bestämmer när, var och hur.
Tror jag hamnat i en liten ensamhetsbubbla.
Konstigt men så är det OCH jag trivs.
Det känns som minsta lilla plan om att träffa någon/några osv suger musten ur mig.
(undantaget är ju såklart min livscoach C.S)
Även en liten fika får mig att få panik och hjärtklappning.
I´m working on me!

Det ska ju kännas okomplicerat och härligt att umgås, träffas osv känner jag,
när det blir pressat, uppstyrt, ställs krav, vem hörde av sig sist osv det är då jag får panik liksom.
Jag gillar "ta det som det kommer" grejen.

Just för tillfället ligger mitt fokus på träning och familj!!!
Ingen gör det jobbet åt mig så let´s kick some ass!



Carina: Jag är så otroligt tacksam och glad för att jag har dej och dina fina i mitt liv,
vissa dagar mer än andra!
Kanske en barnvagnslös promenad i helgen, innehållande en god frukost?!


Nu ska jag stänga mina blå och ladda för en ny dag!!!






3 kommentarer:

  1. Hej vännen...det värmer i hjärtat o läsa att man är uppskattad♥ o ja hoppas du vet jag känner likadant.

    Tyvärr har Mattias jobbhelg så promenad utan kids blir svårt men Fredagen kanske kan passa o hitta på nå? Promenad eller ta den där turen till Filipstad o simma lite?

    Kraam

    SvaraRadera
  2. Kom på att det funkar ju faktiskt o gå tidigt på Lördagmorgon innan M åker men de kanske du inte e så sugen på ;)

    Kraam

    SvaraRadera
  3. You know me to well...
    Lördagsmorgon är oftast sovmorgon för Fru Bark!

    Kram

    SvaraRadera