torsdag 10 januari 2013

Död men glad!

Bra start på upplägget? Nej det vill jag väl inte påstå.
Ett sms om att det går magsjukan på Pyret gjorde beslutet om att ha Engla och Emil hemma idag väldigt enkelt men då uteblev också promenaden :0(
löste det med ett sms till Jossan som snabbt gav mig nya direktiv för dagen.

Så nu har jag kört första lågintensiv passet för idag och har ett kvar tills ikväll.

Jag är död känns det som MEN glad över att åter igen vara igång med träningen.

Bäst hittills: INGET colasug!!!


Annars idag har vi inte gjort mycket vettigt!
Gick upp vid 9.30 åt lite frukost och lunchen har vi också hunnit beta av.
Emil och Elvin sussar gott o Engla städar rummet! (Hoppas jag)

Nehe, nu ska jag vika tvätt och hänga nytt!

Kul dag va? Hahahahaaa


1 kommentar:

  1. Nä lägg av!? Är det sant? Går det magsjuka där? Jag har haft mina där onsdag o torsdag men till mig sa de inget =/ Fan om vi åker på det här igen. De flesta hade det här innan jul, alla utom jag o Elin. Å förra veckan trodde vi det kom tillbaka men det visade sig va annat. Usch!

    SvaraRadera