söndag 20 januari 2013

Ännu en helg till ända...

Idag är det Söndag och jag kan bara konstatera att tiden flyger förbi.
Lille Elvin mår redan bättre och är åter igen en glad liten skit.
Imorse låg tempen på endast 37.7 utan alvedon och det känns underbart vill jag lova.
Penicillinet går hyfsat att få i honom, men det är ju verkligen ingen anjenäm smak på Kåvepenin.
Tur att Emil har fått annat när han haft öroninflammation...

Började dagen med ett pass på löpbandet.
8 min pwr walk, 1 min jogg, 1 min sprint och sen avslutade jag med 5 min pwr walk.
Skulle ha gått längre, men Elvin ville tydligen inte sussa mer så då var det bara att kliva av,
men svettig blev jag.

Har hunnit med en snabbis till Örebro idag också,
för 5.e gången denna vecka.
Patrik behövde en ny telefon så det fick bli ett besök på Mariberg och Teliabutiken.
En iPhone 5 blev det.
Får se om jag kan övertygas att välja den nästa gång eller om jag nöjer mig med en 4s.
Än sålänge funkar min 4, men den har börjat krångla lite emellanåt dock inget som stör jättemycket, ännu!!!

BR leksaker fick sig ett besök också.
Engla och Emil fick lite pengar av Sami i julklapp/födelsedagspresent så de fick shoppa lite och Engla fick även en födelsedagspresent av BR eftersom hon är medlem.
Engla köpte en New Born docka och lite kläder till den, Emil valde en skotare med lösa timmerstockar.



Nu är det strax dags för sängen och invänta morgondagen och ny vecka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar