onsdag 8 augusti 2012

Vad hände?

Denna veckan har tröttheten varit som bortblåst.
Jag har fixat, tvättat, städat och allt sånt där skitgöra som MÅSTE göras utan att känna mig som en zombie och jag har funnit det hela en smula roligt faktiskt. 
De senaste veckorna har liksom sömn varit prio 1 och då snackar vi inte vanlig nattsömn utan sömn varenda sekund jag fått chansen att blunda om så bara för 10 min. 

Kan kanske ha och göra med Emils inskolning, en f.m rutin igen liksom.
Väckarklocka, frukost, påklädning, förskolan osv
Sommarlovet har ju gjort att man gått upp lite närsomhelst egentligen.
I LOVE rutiner...stora som små ;) 


Jaja, jag tar tacksamt emot denna nya energi som för tillfället flödar och humöret känns på topp. 


Engla har städat sitt rum och nu städar hon Emils.
Jag tänkte fixa till skötbordet jag hämtade och den där BB-väskan som jag skjutit på i evigheter,
har i alla fall lyckats få ner Patriks ombyte,
då jag har en känsla av att det blir som sist, att han får åka direkt från Sthlm till KGA. 
För inte har vi sådan tur att Bebis kikar ut under Pappas lediga dagar inte, det tror jag inte. 


Välkommen vecka 38...



1 kommentar:

  1. Det närmar sig vännen det närmar sig...brukar ju vara så att den där energiboosten dyker upp strax före :)

    Kraam

    SvaraRadera