onsdag 8 augusti 2012

Klapp på axeln!

BB-väskan är packad!!!
(lite småkrafs som ska i bara)

Skötbordet uppställt och iordning fixat med alla tillbehör (behöver komplettera med lite saker från Apoteket), spjälsängen bäddad & på plats, bebiskläderna tvättade & vikta, babynestet har anlänt och det var väl allt, eller?

Jag är redo, tror jag! 
Aningen nervös och sådär, men som min Vän C sa:

-När det väl är dags så har man inte tid att vara minsta nervös längre,
(av förståliga själ)
det är liksom bara att tuta & köra. 

Jaja, ut kommer han ju, på ett eller annat sätt. 
Hursomhelst så läääängtar jag efter honom nu, så jag spricker!!!
(bokstavligt talat)




1 kommentar:

  1. Skönt att ha det mesta klart inför bebis ankomst...men tänk hur det är...man gör det i sista stund ;) Snart dags för er, spännande!!!

    SvaraRadera