torsdag 9 augusti 2012

The toe nails are done!



Idag är det torsdag och det suger verkligen att Patrik åter igen kommer hem Fredagar.
Dessa torsdagar som han kommit hem under semestern har känts underbart.
Tänk att en enda ynka dag kan göra sådan enorm skillnad. 
Men Men imorgon är det Fredag och han är mer än Välkommen hem.

Idag har det varit inskolning som vanligt,
idag kom första tårarna.
(i ca 2 sek)
Jag hann inte änns vända ryggen till förrän jag hörde hur han började leka igen. 
Tror att det berodde på att Engla var med och lämnade,
stackarn undrade väl såklart varför mamma & syrran skulle åka iväg och inte han. 
Engla hade i alla fall gärna bytt med honom.
Jisses vad hon längtar efter Pyret och kompisarna,
det har hon i och för sig gjort sen hon gick på sommarlov. 

Vid 11 var det som vanligt dags att hämta honom,
och allt hade gått jätte bra även idag.
Imorgon börjar han redan kl: 08.00 och ska vara kvar till 11.00, så det blir lite längre.
Ska bli spännande och se vem av oss som är mest trött imorgon bitti. 
Klockan 8 är VÄLDIGT tidigt i denna familj. 

Idag har jag inte varit överdrivet ambitiös,
gjorde nog slut på all energi igår om jag säger så. 
Varit hos Nilla och fått tånaglarna målade så nu är det bara ögonbrynen som ska få sig en omgång,
sen är jag redo för BB.
Klippning & färgning av barret fixades ju Lördags.
Det hade mina fina flickor ordnat åt mig...
Det är vardags lyx det,
inta frisörstolen och berätta hur man vill ha det, njuta genom hela proceduren och sen gå ut därifrån nöjd och glad utan att änns behöva betala för det!
Ni är fantastiska!
(TACK även för alla fina presenter)

Annars då?
VANSINNIGT sugen på en ost & skinkrulle faktiskt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar