torsdag 26 april 2012

Startade...

dagen med ett besök på VC och läkaren Birgitta Sternberg,
pga av det onda i min vänstra skinka.
Har trott att det varit ischias som spökat eftersom det gett med sig när jag stretchat osv,
men nu hjälper inte änns stretch,
så därav besöket idag.
Där konstaterade hon ganska omgående att det är muskelfästet som spökar & bråkar med min skinka.
Finns inte så mycket att göra mer än att fortsätta träna.
När jag kommit längre i graviditeten ska jag testa TENS apparaten,
kommer ihåg att den funkade ganska bra mot ryggontet förra graviditeten.
Så hoppas den även hjälper mot detta. 
Det återstår att se! 

Sen styrde vi bilen mot Grythyttan och Frizzan Frida.
Nilla skulle bli vår fin i håret ;)

Efter det var det dags för en tur till KGA eftersom Nillas blå Älskling skulle besiktigas.
Passade på att uträtta andra ärenden också.
Hittade ett par super fina solglasögon till Engla och är faktiskt lite sur över att de inte fanns även till mig.
Hon fullkomligt ÄLSKADE dem.


Nu sussar kidsen sen drygt 2 timmar tillbaka och jag har tagit mig en lååååång & varm dusch.
Inväntar Revange,
men sen är det sängen som gäller känner jag.


IMORGON ÄR DET FREDAG!!!!
och låååååångledigt för Älskade Patrik





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar