fredag 27 april 2012

Min hjärna kokar över...

av ALLA ideér!

Badrum, barnrum x2, ett sovrum till oss, köket and so on!
M E N prio ett är badrummet och bilden finns klar i mitt huvud så bara och sätta fart.
eller inte riktigt.
Saker måste ju inhandlas osv. 

Här är lite saker som jag funderar på:


IKEA Hemnes/Rättviken 


IKEA Hemnes


IKEA Maren


IKEA Ung drill 


Duschkabin de luxe
Rusta


Som ni ser kommer det vara V I T T med liiiiite detaljer i svart, men absolut inte mycke.
Väggarna ska bli vitmålad (högblank) pärlspont och även taket,
i taket tänkte vi oss infällda spotlights. 
Golvet får bli någon nyans i (ljus)grått så INTE allt skit syns direkt. 
Sen det allra ROLIGASTE,
alla småfix saker.
Mattor, tavlor, krokar, handdukar, ljus ja ALLA detaljer som gör helheten.
Önskar att jag kunde rita upp min bild i huvudet,
det kommer bli så fint! 


Förresten,
är det bara JAG som tröttnat på HELKAKLADE badrum?
Tycker det är så fruktansvärt tråkigt, stelt & olevande.



1 kommentar: