onsdag 25 april 2012

Mitt i veckan

Denna dag har flutit på riktigt bra skulle jag kunna påstå.
Hämtat 2 st paket,
ett från H&M och ett från Lekmer.
Nada till mamman i hushållet MEN det är absolut roligare att handla till barnen.
Resväska till Engla, Docksits till Englas nya cykel, solhattar till båda, t-shirts till Emil & bodys.
Englas strandväska var såklart försenad,
men hinner komma innan det är dags för Mallis. 

Gissa om hon jublade när hon packade upp resväskan?
Hon har t.o.m packat den med alla kläder som ska med på resan.
Är ju ändå inget hon använder nu så de kan lika gärna ligga i resväskan.
Jag läste upp vad som skulle packas medan hon hämtade och packade.
Självklart behövs det kompletteras med lite småsaker,
men de sakerna är lite väl tidigt att packa ner ännu. 

Har även ätit lunch med Malin på Kringlan idag.
MYCKET trevligt,
då det blir väldigt glest mellan gångerna. 

På e.m har jag fått lite ärenden uträttade.
Englas laddare till hennes bärbara DVD har varit spårlöst försvunnen ett tag nu så jag tänkte att jag skulle ringa Elgiganten och kolla om man kan köpa enbart laddare till ett vettigt pris eller om det rent ut sagt blir billigare att köpa en helt ny DVD,
då vi vill köpa en laddare både till bilen & en till hushållet. 
En vänlig själ hade glada nyheter,
"Du går bara in på närmaste Elgiganten och får en helt ny enhet" 
Finns inte just den ni har hemma så får ni ett tillgodo kvitto till ett valfritt köp.
W O W 
Blev ju bättre än jag hade hoppats på.
Så imorgon blir det en sväng in på Elgiganten i KGA när det ändå bjuds på en tur dit.


Ha en Trevlig kväll!


Värsta coola Bruttan
(takterrassen på hotellet inne i Heraklion)


ÄNTLIGEN på väg hem från Grekland! 
(VIP loungen på Atens flygplats)


Trötta, Slitna, Oroliga Päron njuter av en e.m med Världens Bästa Engla,
på ett akvarium!
(utan henne hade resan varit ÄNNU värre)


Mamma & Englis 


Gos vid stranden innan det hemska!


Snart är det dags för en resa igen.
Vi hoppas på:
Gör om, gör rätt! 



1 kommentar: