onsdag 4 april 2012

Morrn Morrn!

Nu är Stor på Pyret, jag & Emil har precis ätit lite frukost.
Det enda inplanerade idag är ett besök hos BM.
Ska bli intressant och se Hb-värdet samt ferritin värdet.
MEN jag ser inte fram emot den där j***a nålen, B L Ä ! ! !
USCHABUSCHA!


På fredag tänkte jag ta med mig min Sessa för lite kuligheter i Örebro.
Lite shopping, Hellas besök & avsluta med bio.
Om hon är glad?
JAAA!
Patrik ska hjälpa sin paps med taket i Sikfors och Lilleman dumpar vi nog hos Mummi.
Mamma & Dotter dag
Så härligt!
 <3

Det händer ju inte så ofta att bara hon & jag gör saker, tyvärr.
Jag älskar verkligen och hänga med henne.
Hon är så otroligt klockren i sina kommentarer och diskussioner.
Älskade Dotter
<3



Fina Fina Engla



1 kommentar:

  1. Riktigt fin bild på henne! Hoppas ni haft en mysig dag :)

    SvaraRadera