tisdag 3 april 2012

Försäkringsdags!

Yes idag var det dags att kolla upp lite om försäkringar gällande Lille Edvin.
Har alltid annars tecknat Trygg Hansas gratis graviditets försäkring, 
men denna gång blev det den som kostar dryga 1000 lappen.
Varför?
Jo, jag/vi om några vet ju att det inte alltid blir som man tänkt sig och mina barn tänker jag aldrig pruta på.
Passade även på att kolla upp vad våran hemförsäkring täcker om något skulle inträffa med mig el Edvin under tiden vi är på Mallorca.
Så nu är allt det kirrat, det enda jag behöver nu är ett intyg på vilken vecka jag är i på hemresan och så skicka efter det "blå" kortet från försäkringskassan.

Nu får vi såklart hoppas att allt går bra och att vi får njuta av en veckas sol & bad. 


Alcudia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar