onsdag 4 april 2012

Skön Dag!

MEN nu är jag såååå sjukt trött.
Kanske skulle ta och natta mig själv samtidigt som ungarna ikväll?!

Besöket hos BM gick toppen,
Hb 135 men får vänta några dagar på ferritin värdet.
Fick även lyssna på Lillens hjärta idag.
Engla tyckte det var spännande.
Nu dröjer det 4 veckor tills det är dags för nästa besök.

Efter BM besöket for vi till Grythyttan och fikade,
eller jag åt lunch för den hade jag helt missat idag.
Nilla & Emanuel var också med dit.

Jag fick även ett väldigt oväntat telefonsamtal idag,
jag blev väldigt glad.
Tiden fullkomligt sprang iväg.
Fanns en hel del att prata om, som vanligt!

Nu på e.m kikade även mamma in på lite middag.


1 kommentar:

  1. Glad Påsk på er o skönt att allt såg bra ut :)
    Ser fram emot en dejt snart...

    Många kraamar♥

    SvaraRadera