måndag 28 november 2011

~Trisslott~

Kanske skulle ta och köpa en Trisslott och hoppas att det ger en vinst på 2,5 miljoner.
(självklart är mer pengar Välkommet, men just nu skulle jag nöja mig med 2,5 miljoner)

Då skulle jag & Patrik köpa hus i en förort till Sthlm.
Vi vill inte bo inne i "Stan" så en förort skulle passa oss ypperligt.

Drömma kan man ju,
förhoppningsvis kan detta bli våran verklighet också även om det inte kan ske imorgon.

Det massa tankar som snurrar kring just detta,
att eventuellt flytta.
Det är verkligen med en skräckblandad förtjusning jag överväger detta beslut.

Vad håller mig kvar här egentligen?


Familjen lär ju även hitta till Sthlm, likaså de Vänner som verkligen är mina Vänner och dessutom handlar det ju inte om en flytt till andra sidan jordklotet.
Det tar max 3 timmar för att komma "hem" igen.

Såklart finns det för och nackdelar med ALLT,
men vi vill gärna vara en familj på heltid, inte bara på helgerna och när det är röda dagar.
Skulle vi ångra oss så lär ju Hällefors finnas kvar och om inte,
så var det ju tur att vi flyttade ;)

Patrik har ju liksom ett liv "over there" och trivs som fisken i vattnet.
MEN han saknar barnen & mig!
Så varför inte flytta dit och bli en del i hans vardag?!

Jaja, vi får la se vad som händer!?


You only live once!

1 kommentar:

  1. Precis Hällefors lär ju inte försvinna någon stanns och så himla långt är det ju inte så man kan faktiskt hälsa på varandra...Tro mig jag vet hur det var att flytta från allt till inget(jo Jocke såklart) men du fattar ;).
    Fast å andra sidan var det lite annorlunda för mig, jag hade inga barn då!Men barn anpassar sig jue...=)

    Kram Carola

    SvaraRadera