måndag 28 november 2011

~Årets tandläkarbesök~

Måndag Måndag Måndag

Började dagen med ett tandläkarbesök hos, min (ingifta) Faster.
Allt såg bra ut.
Tandtråd & Gummipinnar är verkligen melodin för fräscha tänder.
Borde ALLA göra.

Så nu har mina tänder fått sig en ordentlig SPA behandlig som AnnSofie kallar det.
Nästa besök är om ett år igen.


När jag kom hem ringde jag Frizzan Frida för och kolla om det fanns någon tid innan Torsdag?
(sent ute SOM vanligt)
Men den här gången hade jag tur, fick en tid redan imorgon för både färg & klippning.
TACK Maria som ställer upp och passar Emil så jag kan fixa barret.

1 kommentar:

  1. Låter precis som våra tankegångar innan vi tog vårt pick och pack för att sticka över gränsen =) Vi tänkte också att det bara är att prova - man kan ju alltid återvända... Vi har inte ångrat oss en sekund! Lycka till i grubblerierna! Klem fra Norge

    SvaraRadera