söndag 27 november 2011

~1:a advent 2011~

Älskade Söndag!

Idag har vi satt upp alla stjärnor och gardiner.
(väntar dock på hissgardinerna till köket)

Annars har vi ganska lite julpynt och sånt eftersom jag fullkomligt HATAR rysch pysch.
Enkelt, men ändå mysigt och i LAGOM mängd.
Julens färg är ju röd,
men jag har lite svårt för just rött så det blir bara små små inslag av det röda.
Jag gillar mest det VITA & gråa...

Englis & Patrik är i Hfs för inhandling av kvällens middag, Tacos såklart.
Emil sussar och jag sk aförsöka röja lite...

Den här veckan kommer gå fort känner jag.
Åker ju till Sthlm på torsdag för att tillbringa 2 dagar med min Älskade man.
Så torsdag morgon tar jag tåget från Örebro till Sthlm Central där min man möter upp mig.
(ska även möta upp en kompis till Patrik & hans flickvän)
Sen blir det några timmar i staden för att klockan 20.00 ta Sabaton båten till Mariehamn? minns fasen inte vart båten går...haha.
Det är iaf en Silja båt.
Känns egentligen mindre viktigt.
Fin Fin hytt är såklart bokad...
Fredag kväll kommer vi till Sthlm igen, den kvällen tillbringar vi Sthlm och bor på hotell.
Ska bli otroligt skööönt, och mysigt såklart.


Ha en fortsatt trevlig kväll och första advent kära läkare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar