måndag 28 november 2011

~Feedback~

Vad glad jag blev över din feedback Mia!
Så skönt och läsa att andra också suttit i denna sits och vågat ta steget.

Vi skulle antagligen redan bott där om det inte varit för huspriserna,
vill ju helst inte sätta oss i lägenhet.

Alternativet är väl att hyra ut huset och bo i lägenhet till en början, för och känna efter.
Då har vi iaf ett fint hus att flytta hem till om det inte skulle funka.

Får helt enkelt fundera vidare, detta är ju inget man gör i en handvändning direkt.

2 kommentarer:

  1. klart ni ska prova, som du säger Hällefors står kvar, tro mig, jag har provat flera gånger.. och jag har flyttat själv till varenda stad, 1 person kände jag vid andra flytten, ingen de övriga.

    - man ska bara ångra de man inte gjort.

    SvaraRadera
  2. Det blir spännande att fortsätta följa bloggen och se var ni hamnar ;o) Ja, fundera på... Här avgjorde en galet lång plus- och minuslista =) Lycka till!

    SvaraRadera