tisdag 29 november 2011

~Carola & Daisy~

Tack till Er också för feedbacken.
Den betyder otroligt mycket...

Som du skrev Carola, barn anpassar sig,
men självklart är jag orolig för att de inte ska trivas, eller Emil lär ju anpassa sig då han är så liten än, men Engla som redan börjat dagis och skaffat sig lite kompisar och sådär.
Iofs tror jag Madame klarar det där galant, hon är ju inte speciellt blyg, men man vet ju aldrig när det blir så mycket nytt.
Vill verkligen inte att hon ska tappa sin trygghet.



Gomorgon Kära Läsare!

Som vanligt börjar paniken sakta men säkert krypa innanför min skinnkostym när jag vet att jag ska vara utan barnen längre än några timmar.
Om jag känner såhär inför 2 dagar, hur tusan ska det bli när vi åker till Vegas?
(avbeställningsskydd är iaf ett MÅSTE)
Mina älskade små skitungar...

Lider verkligen med ALLA som måste vara ifrån sina barn av olika anledningar.
(inte Er som valt att vara frånvarande, men antagligen lider inte ni heller)


Idag ska jag till Frizzan Frida och fixa barret och Fina Fina Maria kommer hit och passar Lille Empo.
Så himla snällt,
jag misstänker att både Emil & Mollie kommer gilla denna dejt och speciellt nu när Mini Polisen Engla är på dagis och Mollie kan få ha Emil helt för sig själv.
G O A ungar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar