tisdag 29 november 2011

~14.56~

Och det är mörkt som på natten. Deprimerande!
Tur jag har ljus inomhus som förgyller mina dagar, Engla & Emil.

Besöket hos Frizzan Frida blev ju såklart toppen, som ALLTID!
Passade även på att inhandla mitt favvo shampo + balsam, va ju kanon pris på dem!
(MATRIX)
Dessa produkter gör verkligen underverk med håret,
och speciellt när man torterar det som jag gör. (blonderar)
Då är ju bra produkter A & O, annars lär jag inom kort tappa håret eller tvingas bli brunett.
Vilket I N T E är ett alternativ, just nu iaf ;)

Emil skötte sig utmärkt här på hemmaplan med Mollie & Maria,
och det värmer såklart i Mamma hjärtat att höra att han är snäll, glad & allmänt gooo.


Mia: En sådan lista tänkte vi knåpa ihop i helgen. Det lär ju iaf underlätta beslutet.

1 kommentar: