fredag 11 november 2011

~Berörd~

Hade sjukt svårt för att sova igår.
Kikade runt lite på olika bloggar och hamnade hos en tjej vars blogg jag följde förut.
Jag började följa den i samband med hennes graviditet och sen blev besöken allt glesare,
men igår hamnade jag där igen.
Läste någonting om separation etc.
Gick tillbaka i arkivet för och hitta orsaken.
Blev så sjukt illa berörd.
Sambon hade varit otrogen och INTE ett one night stand (vilket inte hade varit bättre såklart) utan hade tydligen träffat en annan under 6 månaders tid.
Gått till den andra för lite sexuella aktiviter för att sedan avsluta natten på samma vis med sin sambo.
V I D R I G T !
Tillsammans har de en sån fantastiskt söt dotter och det skär i  mitt hjärta när jag tänker på hur förvirrande det måste vara för den lilla flickan (3 år) nu när mamma & pappa inte längre bor tillsammans.
(nu är det ju tyvärr inte ovanligt att människor separerar el skiljer sig, men detta berörde mig väldigt mycket)
Tror det blir så när man följt en människa och tänkt att de är en sån fin familj.
Så kommer detta som en käftsmäll för henne.

Hon är stark detta fixar hon med bravu...och det är ju faktiskt hans förlust BIG TIME!
Undra vad det var som fick honom till det?
En av sveriges vackraste kvinna var hans fästmö men ändå gick han till någon annan?


Ett fenomen som dyker upp när jag läser sånt här är att precis såhär är det ganska ofta.
Jag har varit nykter ett gäng antal gånger när det varit galej i parken, Herrgården, Hällevi och allt för många gånger har jag sett sådant som jag önskar att jag sluppit se.
Människor man aldrig trodde skulle bedra sin kära men gör det helt ogenerat.
Så väljer de att göra det på dessa ställen i tron om att ingen ska se, WHAT?
Ögon finns överallt även om ens egna ögon för tillfället är dimmiga.

Det är inte min uppgift att upplysa vederbörande om dessa saker,
men blir så jävla A R G !
(självklart hade jag upplyst om det vore en "nära" väns kära som gjort nå dylikt)


Nog om detta...GggggRrrrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar