fredag 11 november 2011

~1994-12-03~

Hände något som skulle förändra mitt liv på mycket längre sikt än jag någonsin kunnat ana.
Jag var på ett födelsedags party i Smörblomman.
Där fanns en kille som ville att vi skulle bli tillsammans (skickade dock en Vän att ställa frågan)
Svaret blev JA.
Timmar blev Dagar, Dagar blev Veckor, Veckor blev Månader & Månader blev År!
Här står vi idag, 17 år senare,
och kärleken växer sig starkare & starkare för varje dag.

Killen från förr är idag Mannen i mitt Liv!

Du är mitt allt Patrik Bark,
kärleken till dej är gränslös och jag är så otroligt tacksam för varje minut av livet som jag får dela med Dej.
Tack vare Dej har jag de två vackraste juvelerna på denna jord.
Engla & Emil
Till dem känner jag en annan sorts Kärlek som även den är gränslös.

DU får mitt hjärta att slå dubbla slag och aldrig någonsin känner jag mig så vacker som när jag ser din blick följa mig från topp till tå.
DU är ödmjuk, omtänksam, oegoistisk, fin m.m
Framförallt är du en fantastisk pappa & man!

TACK för att DU finns!



Jag Älskar Dej för alltid!

2 kommentarer:

  1. Kärlek! =) Underbart att läsa...

    SvaraRadera
  2. Så fint... ♥

    Ni delar en helt otrolig historia :)

    Kraam

    SvaraRadera