söndag 13 november 2011

~Spontanitet~

Det är min & Patriks melodi det ;)

Vi har pratat ett tag om att ta en weekend i Europa bara han och jag.
Känns som att vi behöver det efter allt som varit.
I Fredags kväll/natt satt vi och tittade runt lite på tänkbara alternativ.
Venedig-Prag-Barcelona m.fl
Efter ett tag började vi hamna utanför Europas gränser då vi insåg att vi
skulle ta tillfället i akt och åka någonstans där vi aldrig varit.
Asien är gjort, Europa är gjort (ett ex antal gånger), Afrika är gjort,
men i USA har vi aldrig varit,
så vad händer?
Jo, vi bokade en resa till LAS VEGAS! Haha...
En storstads weekend i Europa blev 7 dagar i Las Vegas.

Får se om jag pallar trycket och vara ifrån barnen så länge.
Än sålänge känns det okej,
men jag vet att det kommer kännas värre & värre ju närmre resadatumet vi kommer.


Även i går blev det spontanitet på hög nivå.
Engla hade bestämt att hon skulle sova hos mormor & morfar så morfar hämtade henne redan på förmiddagen.
Patrik & Emil åkte till Sikfors medan jag hade underbart mysig frukost dejt med Carina.
Underbara människa!!!
Timmarna flöt på alldeles för fort =/
Hoppas på en repris inom snar framtid.

Sen hämtade jag Patrik & Emil och vi for till Örling för att även lämna Lille Empo där.

Sen helt plötsligt hade vi bestämt oss för en krogrunda i Karlskoga,
och det mina vänner, det va INTE igår (eller jo det var det ju) Haha...men ni fattar.
Det var helt galen kväll/natt/morgon från början till slutet.
Precis vad jag GILLAR!
Tack alla inblandade...

Idag är en dag där vi  inte gör många knop.
För tillfället ligger 3 familjemedlemmar i soffan och tittar på Kung Fu Panda medan den 4:e medlemmen
gymnastiserar på golvet.


Det var nog allt för nu...

3 kommentarer:

  1. Tack vännen...♥

    Ja de måste vi absolut göra om o de snart :)

    Skrattar fortfarande så fort jag tänker på "Boil in bag ris"...haha

    Tack för en toppen morgon.

    Kraam

    SvaraRadera
  2. Härligt med spontanitet! Det är väl det som kännetecknar att man tar tillvara på livet på nåt sätt... Jag menar, varför skjuta upp allt man vill o har möjlighet till, vi vet ju aldrig var vi står nästa år. Las Vegas låter toppen =)

    SvaraRadera
  3. Åh vegas:)) jag har alltid velat åka dit:) funderar på att ta med killen när han fyller tretti;) och även om ni kommer sakna barnen osv så kommer ni nog att ha det underbart:)) ett äventyr:) kramar!

    SvaraRadera