lördag 15 oktober 2011

~Award~

LOTTA har gett mig en award...och ÄNTLIGEN har jag tagit mig i kragen och ska föra denna vidare, såklart!


http://esmeralda71.blogg.se/


Tack!








Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award:
Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.






1. När ingen ser eller hör mig…går jag runt i alldeles för lite kläder



2. Jag går aldrig hemifrån utan…mobilen



3. Min blogg heter som den gör för att jag…är Fru Bark ;)



4. Om jag vågade skulle jag…hoppa bungy jump


5. Om tio år kommer jag att…alldeles inom kort fylla 39 år (trettionioherrejävlarnästanfyrtio)
Kommer förhoppningsvis ha en 13 åring som är frisk och inte allt för hormonstinn ;)
(oddsen är inte på min sida gällande detta)
Även Liten kommer att vara STOR och förhoppningsvis frisk även han...
(NU RÄCKER DET med sjukdomar o elände sa Mamma & Pappa...)
Patrik & Jag är (hoppas jag) fortfarande lyckligt gifta med samma pirr som vi har idag.
(efter 17 år)


Nu väljer jag att sända denna award till:

Carina, Karin, Carola, Nilla & Fihja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar