fredag 14 oktober 2011

~Facebook~

Nu har jag tagit mitt förnuft till fånga och avslutat (inaktiverat) mitt Facebook konto och hur känns det då?
Jo det ska jag säga er...Förjävla bra!
Orsakerna är väldigt många, man kan säga att Jag kommit till insikt ;)

Bloggen kommer vara kvar vid liv och som vanligt för MIN egen skull.
Den funkar som terapi för min del.
Det jag skriver är mina tankar & åsikter.

TACK till alla er som ger mig feedback och fina kommentarer här, det är alltid kul och få lite respons och tankar från er läsare.
Fantastiskt att så många människor som man inte umgås med eller träffar regelbundet visar sitt engagemang på ett så fint sätt.
Det får mig att verkligen tänka igenom vilka som är viktiga i mitt/vårat liv.
Vissa känner jag att jag tappat gemenskapen med och egentligen vet jag inte varför, men jag känner inte samma förtroende för dem helt enkelt.
Ni som läser min blogg vet hur viktigt jag tycker det är med ärlighet?!
Typ det enda kravet jag har i en vänskaps relation.
Olikheter människor emellan tycker jag mest är charmigt & intressant.


so on so on....bip bap bop...nu kallar en skitblöja!

1 kommentar: