lördag 15 oktober 2011

~Längtar~

Så in i bomben efter  M Å N D A G!
(dock inte att jag fyller år)
Eller jo, det är faktiskt ganska skönt och mysigt att åldras ;) men jag får ALLTID ångest runt min födelsedag.
Inte pga åldersnojjan, men av andra anledningar.
På måndag är det iaf dags att göra entré i vardagen igen, efter en alldeles för turbulent 14 dagars period.
Träningen är såååå efterlängtad & saknad!
Planerade ju inte direkt att ha så här långt tränings stop, men nu blev det så, tyvärr!
Tur att jag har sjukt bra själv disciplin...
Har t.o.m ätit godis trots att jag hållt uppe i 7 månader, men på måndag är det STOR FÖRBUD skylt igen.
NO MORE sugar!!!


Ikväll skulle vi ha varit i Stora Staden på Ladies Night, men även det blev inställt pga omständigheterna.
Meeeeeeeen vi har bokat det i Örebro i November istället.
Hoppas innerligt att det blir av då.
Har verkligen sett fram emot det.
Tyvärr styr man ju inte över alla händelser här i livet vilket jag/vi innerligt hade önskat ibland.
Man kan liksom bara rida med vågen och hoppas på det bästa.





Det absolut finaste & dyraste VI har!

ENGLA & EMIL

För ER går VI genom ELD!
Ingenting i Världen är så dyrbart och efterlängtat som ni.

Vi Älskar Er!

2 kommentarer:

  1. Hoppas också det blir av och det är slut på otrevligheterna nu!!! Och blir det av kommer vi ha dunderskoj!!!! Hade vi kommit iväg igår hade vi missat Brolle ju och det vill vi ju inte!!!!! Kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar o tår o hoppas att ni haft ert otrevliga nu o att det väntar ljusa roliga underbara tider nu :)

    Massor med kraamar o ännu några extra till dom små ;)

    SvaraRadera