måndag 8 augusti 2011

~Varför?~

Har inte denna kommun barnpassning på gymmet ;) -haha...jag tycker iaf att det vore grymt.

Idag har jag & kidzen varit till Örling en sväng på eftermiddagen, det var behövligt för mitt humör kände jag.
Har varit ilsken som ett bi hela förmiddagen känns det som.
Mamma hade fått ett paket från Bon Prix och däri fanns även en sak till mig, BIKINI!
Beställde en därifrån förut, en röd, och den satt som ett smeck, helt otroligt, vet inte när jag lyckades hitta en bikini som passat så bra och som jag trivts i?
Hur som helst, va bara tvungen att beställa en likadan, i svart ;)


Vad händer mer i Villa Bark?
Hm, Liten har fått ytterligare en tand, Stor saknar sin pappa mega mycket, Mamman vill ha hem sin Man, försöker hitta barnvakt till på Fredag så jag & Putte kan svira tillsammans, funderar på kräftkalas hos Söta Jessica J, vill träna mer, sket i och städa idag, borde tvätta, borde en jävla massa, men här finns varken lust eller motivation...

Ja, typ det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar