måndag 8 augusti 2011

~STEP 1 av 5 avklarat~

Då var denna veckas första step pass avklarat, återstår alltså 4 pass.
20 min  step, dock lite sent idag så födan fick bli en blandning av frukost & lunch...
Avocado, keso, 2 kokta ägg & några skivor skinka.
Sjukt vad mätt man blir fort, orkade inte änns äta upp det jag lagt på.

Nu tänkte jag ta tag i hemmet...om jag hittar något hem här i röran vill säga,
men som Mamma säger:

-Det finns inget som förbränner så bra som dammsugning, skurning etc allt som har med STOR städning och göra....

Så jag får väl tro på henne, för det blir genast roligare om man tänker i tränings syfte ;)
Först och främst ska Liten få sig lite lunch...


Är det många där ute som ska till Stallet på Fredag? (avslutningskväll)
Fick lite mersmak...funderar på att ta med mig min man denna gång.

1 kommentar:

  1. Det är säkert många :) vi var lite sugna på att fråga er pm grillning på lördag men det är ju lååååångt dit!

    SvaraRadera