tisdag 9 augusti 2011

~Stolt Mamma~

Jaaaaa, det är jag faktiskt och det tänker jag INTE skämmas för!!!

Som vanligt är det fullt ös här på morgonen när vi har tider att passa före 14-tiden så även denna morgon/f.m.
Vi går sällan upp före kl: 10.00, idag var inget undantag.
Frukost till Englis, frukost till Emil, blöjbyte, påklädning x3 och skulle ju jag ha hunnit med ett STEP pass, men icke, så jag bestämde mig för att ta en promenad i Hfs istället.
Vi hade tid på VC kl: 11.30, så vi parkerade bilen vid Metseal och Engla fick ta sin premiär långis med med cykel, sen vi tog bort stödhjulen...som jag bävade för denna procedur, men hörrni, det gick galant!
Den som jag trodde skulle bli en lugn morgon promenad visade sig bli en ordentlig PWR walk vill jag lova.
Sessan höll ett fasligt tempo, men skötte sig toppen i trafiken.
Enda stoppen hon gjorde var vid korsningarna annars trampade hon hela vägen fram o tillbaka.
Så ni mån tro att Fru Bark fick sig en ordentlig omgång motion denna f.m. HÄRLISCH!

Som sagt, mycket S T O L T är jag!

Nu har vi landat lite efter en härlig lunch, Englis åt korvstroganoff, Mamman åt skinka, keso & 1 kokt ägg och Lilleman fick pasta m. grönsaker & lite frukt...Liten sussar gott, Stor tittar på TV och mamma känner stor lycka i bröstet över att ha 2 så fina ungar!




Finaste Bark ungarna <3

1 kommentar:

  1. Ååå inte förstod ja att de va IDAG ni premiärat utan stödisar.. :) Duktiga tjejen!!! Inte konstigt hon såg själa lycklig ut då..hihi

    Hoppas de gick bra för er på besöket oxå...

    Ha en fortsatt trevlig kväll..Kraam

    SvaraRadera