torsdag 4 augusti 2011

~Sista rycket~

Är det så att Sommaren kör sista rycket nu?
Blir inte förvånad om så är fallet...snart har vi gula, röda, orangea löv på träden och luften är sådär underbart härlig att andas in.
Jag personligen gillar faktiskt hösten & alla dess färger.


För tillfället sitter jag med liiiite träningsvärk i vaderna...kan starkt rekommendera step till Er som har svårt att komma hemifrån innan frukost.
Har kört det 2 mornar nu och det känns kan jag lova, men självklart gillar jag värk känslan i dessa sammanhang. =)
Har hunnit med frukost och ska väl besöka duschen strax också...Vågen log mot mig igår, behöver jag säga att jag är G L A D ! ! !
Väger mindre än när jag blev med Emil...Säger TACK till Emil för det ;)


Liten sussar gott i sin säng (hittade honom sovandes i babygymmet) efter att jag flyttat på honom,
Stor tittar på TV, men henne ska jag ta skicka ut tror jag bestämt!



Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar