torsdag 4 augusti 2011

~Tystnad~

Tick tack Tick tack är det enda ljudet mina öron uppfattar för tillfället,
inte så konstigt egentligen, Liten sussar gott & Stor sover kvar i Örling med kusinerna.
Tystnad är inget jag gillar såhär på kvällen...
Saknar de djupa suckningarna som mina öron brukar uppfatta lite då & då i vanliga fall,
suckningarna från min Älskade dotter.
Fick även en bild på näthinnan...när hon sömndrucket kliver upp för och gå på toaletten, ögonen knappt öppna, håret som har förvandlats till ett fågelbo, fötterna som nästan släpas fram pga trötthet, den hesa whisky rösten som ALLTID säger samma sak:

-Mamma, jag ska bara kissa....

Jag leeer åt bara tanken...Våran fina Prinsessa...Ikväll kommer ingen och talar om att den bara ska kissa,
och ingen som kommer in till mig imorgon bitti och säger:

-Mamma, kan du sätta på barnogram (barnprogram)

Får alltså lov och ställa klockan så jag hinner med träning innan det är dags åka upp till Örling.
Kanske lyxar till med en promenad ist för step...
Så får det nog bli!


Har lagt min Älskade Liten i våran säng ikväll...ska bli skönt och krypa ner bredvid honom och lyssna på hans lätta snusningar.
Det om något får hjärtat att bli varmt...och känner jag mig själv rätt kommer nog en o annan tår av lycka att rulla ner för min kind.
Mina barn
Våra barn
De finaste som finns!


GodNatt kära Läsare...ses vi på Stallet imorgon kväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar